Кезекші сыныптарға жазылу туралы өтініш беру (1 – 4-сынып)

Негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардағы кезекші сыныптарға жазылу туралы электрондық өтінішті беру

  • Қадам 1
    Ата-ананың байланыс деректері
  • Қадам 2
    Көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтер
  • Қадам 3
    Енгізілген деректерді тексеру

Ата-ананың байланыс деректері

Негізгі мобильді телефон нөмірі

*Толтырылуы міндетті жол

Қосымша телефон нөмірі

Толтырылуы міндетті емес жол

Электрондық поштаның мекенжайы

Толтырылуы міндетті емес жол


Нені білу керек

Жиі қойылатын сұрақтардың жауаптары


Телефон нөмірін не үшін көрсету керек?

Болашақта жүйе ақпараттық хабарламаларды жіберу үшін, сондай-ақ қажет болған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы сізге хабарласу үшін телефон нөмірі қажет

Кімнің нөмірлерін көрсету керек?

Өтініш берушінің нөмірін көрсетіңіз (яғни, өз нөміріңізді), «Қосымша нөмір» жолында – сізге түскен хабарлама туралы тез айта алатын жақын туысыңыздың нөмірін көрсете аласыз

Қандай байланыс операторы болу керек?

Кез келген. Ең бастысы – қазақстандікі. Негізгі және қосымша телефон нөмірлері үшін әр түрлі операторлардың нөмірлерін пайдаланғаны абзал (бір оператордың жұмысында ауытқулар орын алған жағдайда, хабарлама басқа оператор арқылы түсу үшін)

Менің қосымша телефон нөмірім жоқ, не істесем болады?

Қосымша нөмірді енгізу міндетті емес, бірақ, негізі, оны көрсеткені дұрыс. Себебі негізгі нөмір қолжетімсіз болуы мүмкін (мобильді байланыс операторында ауытқулар болуы мүмкін, негізгі нөмірдің жоғалуы және т.б.)

Менің электрондық пошта мекенжайым жоқ, не істесем болады?

Бұл жолды толтыру міндетті емес. Алайда барлық ықтимал байланыс құралдарын көрсету керек, себебі біреуі қолжетімсіз болғанда, хабарламалар басқа жолдармен түседі

«Растау коды» дегеніміз не және оны қалай алуға болады?

Растау коды – көрсетілген нөмірдің жарамды екенін және сізге тиесілі екендігін тексеру үшін мобильді нөмірге немесе Email-ға SMS түрінде жіберілетін бір реттік төрт санды құпиясөз

Растау кодын қанша уақыт күту керек?

Әдетте – 60 секундтан артық емес, растау кодын түсудің орташа уақыты – 3-4 секунд. Егер Код 60 секунд ішінде түспеген болса, онда 90% ықтималдықпен – мүлдем келмейді

Маған SMS арқылы растау коды келмеген, неліктен?

Оның себептері әр түрлі болуы мүмкін. Ең жиі кездесетін – байланыс операторында коммуникациялық ауытқулардың орын алуы, көрсетілген телефон нөмірінің SMS-хабарламалардың жөнелтілуін бұғаттайтын ерекше тізімдерде болуы. Қалай да болса, басқа нөмірді (және басқа операторды көрсетіңіз)

Маған Email арқылы растау коды келмеген, неліктен?

Мүмкін, сіз дұрыс емес Email көрсеттіңіз – енгізілген электрондық мекенжайдың дұрыстығын қайта тексеріңіз. Сондай-ақ пошталық серверіңіз хат-хабарламалардың келуін бұғаттауы мүмкін - "СПАМ" папкасын тексеріңіз


Техникалық қолдау қол жетімсіз